Äänimalja- ja energiahoitoja Rovaniemellä

Lumoava Sound & Energy Healing

Anna tiibetiläisten ja kristallisten äänimaljojen johdattaa sinut rentoutuneeseen nirvanaan.
Tarjoan niin yksilö- pari- kuin ryhmähoitoja hoitotilassani Rovaniemen Ounasmetsässä Lähteen Sylissä. Voit myös tilata minut kotiisi tai työpaikallesi pitämään rentoutus- tai hoitohetken.

Lämpimästi tervetuloa​

Muutama sana minusta

Hei, olen Marru ja teen äänimalja- ja energiahoitoja Rovaniemellä. Tarinani on… Koulutukseltani olen… Arvoni ovat…

Äänimaljahoidot

Yksin ja yhdessä

Energiahoidot

Palvelut ryhmille ja yrityksille​

Äänen ja energian lempeää hyväilyä lahjaksi.

Voit ostaa hoidon myös lahjakorttina rakkaallesi.

Palautteet

Mitä asiakkaani sanovat

Äänien Sylissä –äänimaljahoito 

”Kävin Marrun ihanassa ja yksilöllisessä äänimaljahoidossa, ja kokemus ylitti kaikki odotukseni.
Olin osallistunut aiemmin ryhmärentoutuksiin, joten luulin tietäväni, mitä odottaa – mutta tiesinkö oikeasti? 😌

Hoito vei minut matkalle kehon ja mielen läpi.
Välillä tunsin kelluvani lempeässä aallokossa sydämeni rytmin tahdissa, välillä olin turvallisessa, kosteassa ja lämpimässä luolassa. Kehossa tuntui erilaista liikettä – jähmeyttä ja takkuilua, mutta myös vapautta ja värinää, kuin vanha energia olisi päässyt liikkeelle.

Tämä oli uskomattoman mielenkiintoinen ja syvä kokemus, jota suosittelen lämpimästi jokaiselle.
Uskalla kokeilla avoimin mielin – saatat löytää samalla aivan uuden yhteyden itseesi. 🥰”

Energiahoito

“Hei Marru! Olin tosiaan samassa tilassa koirien kanssa mutta ne oli ihan rauhassa. Mulle tuli semmonen tunne, että oisin nukahtanu lähes heti sen viiden jälkeen tai vaivuin johonki rauhalliseen oloon. Pieniä kipuja tuntu alussa mutta muuten vain oikeastaan tunsin oman kehon eri osia ja mietin että etenetkö sie tietyllä tavalla kehoa läpi. 

Lopulla tuli semmonen sävähdys ja yhdessä vaiheessa aivan ko joku olis ravistellu minua rintakehästä. Mulla on ollu viime aikoina tosi vaikeaa hengittää syvään ja olen haukkonu happea, lapojen välissä tuntuu ihan fyysisesti paine tai lukko. Stressiä on kyllä ja tänä vuonna taas enemmän kuin aiemmin. 

Tämä universumi on ihmeellinen paikka ja se on aika hienoa että on olemassa toinen taso joka ei tarvi fyysistä kohtaamista. Meissä jokaisessa on energiaa mutta se ei tule ainakaan mulle todeksi/tietoisuuteen kuin hetkittäin. Muun ajan sitä kulkee tietyllä tavalla vain irti siitä energiasta, pelkkänä kehona jota särkee ja joka kuristaa. En tiiä saatko kiinni siitä mitä yritän kuvata. 

Mutta lopuksi, iso kiitos tästä hetkestä ❤️”

Energiahoito
”Eilen kävin elämäni ensimmäisessa Reikihoidossa. Vau, miten upea kokemus! @lumoava.soundhealing lämpimät kädet avasivat kehossa tukkoisia kohtia ja olo tuntui rauhoittavalta ja rentouttavalta. Olo oli hoidon jälkeen sama kuin pitkän hieronnan jälkeen. Lisäksi tuntui myös että mielessä avautui solmuja ja ajatukset selviytyivät. 

Olen todella kiitollinen tästä matkasta itseeni 🙏🏼💜” 

Energiahoito
“Heti hoidon alettua tunsin energian virtaavan kuumana ja voimakkaana… illalla särky hellitti, turvotus katosi ja nukuin pitkästä aikaa rauhallisesti. Olen niin kiitollinen Marrulle ja hänen hoitaville käsilleen.”

Energiahoito 

“Kiitos kaukohoidosta Marru. Hoito tuntui vahvalta ja vahvistavalta, ja se avasi minulle juuri niitä teemoja, joita olin valmis kohtaamaan.

Hoidon aikana koin voimakasta energiaa erityisesti sydämen alueella sekä näin värikkäitä, valoisia ja rauhoittavia näkymiä. Kokemus toi mukanaan syvän turvan, rakkauden ja kannattelun tunteen. Tunsin, etten ole yksin, vaan vahvasti tuettu ja suojattu. 

Hoito vahvisti luottamustani omaan polkuuni ja siihen, että olen oikealla tiellä. Olen tästä kokemuksesta hyvin kiitollinen. 🙏💛” 


Äänien Sylissä –äänimaljahoito

“Hei 🤗
Hyvältä on tuntunut ❤️ Vessassa sai juosta ja janotti. Pääkin meni kipeäksi, mutta lisäsin juomista niin helpotti. On sellainen olo että kroppa tarvii uudestaan hoitoa ❤️”